Svým pacientům nově nabízíme aplikaci vysoce účinného analgetika pro úlevu od krátkodobé bolesti.

Inhalační analgosedace je neinvazivní inhalační analgetikum, které má rychlý nástup i ústup účinku. Jde o hotovou směs medicinálních plynů: 50% oxidu dusného, N2O, a 50% kyslíku, O2.

Kdy a proč se inhalační analgetikum používá:

Inhalační analgetikum je účinné pro potlačení strachu a krátkodobé bolesti při zákroku. Jeho použití zajistí analgetické, ale též sedativní (ztlumení) a anxiolytické účinky (odstraní pocit strachu) při plném vědomí.

Směs medicinálních plynů je připravena k okamžitému podání a má minimum nežádoucích účinků. Má rychlý nástup a ústup účinků (během několika minut).

Po 20 minutách po ukončení inhalace může pacient odejít a po 30 minutách může řídit automobil, což při podání jiných léků není možné.

Vždy je třeba řídit se aktuálními pokyny lékaře a ošetřujícího personálu.

Aplikace přípravku

Aplikace je snadná a bezbolestná. Inhalační analgosedacese aplikuje pomocí náustku nebo pomocí inhalační masky. Pacient vdechuje medicinální plyn sám či s pomocí personálu (děti). Plnohodnotný účinek nastupuje po 3 minutách inhalace směsi plynů, po této přípravné fázi může lékař přistoupit k výkonu.

Díky rychlému nástupu a ústupu účinku společně s vysokou mírou bezpečnosti představuje přípravek atraktivní alternativu pro pohotovostní péči i jiné situace, ve kterých je vyžadována rychlá a řízená úleva od bolesti. Inhalační analgosedace je ideálním řešením pro dětské i dospělé pacienty.